09367162522 | تکنیک های خرید و فروش املاک
ورود ثبت نام

7 ایده خلاق تبلیغات املاک و مستغلات

1397/12/18

.

1چه بخواهید آگهی و فایل فروش تان را اکنون بفروش برسانید یا می خواهید برندتان را بهتر به دیگران بشناسانید،

می توانید بدون وانمود کردن به فروش، مراجعین و خریداران احتمالی را به سمت خود بکشانید. آشنایی محلی و اعتبارتان زمانی افزایش می یابد که به اندازه کافی در تعدادی از این رویدادها حضور پررنگ داشته باشید. علاوه بر این فقط می توانید یک فایل فروش بفروش برسانید. برای شروع شابش را جستجو کنید.

.2 از بالا فیلم و عکس بگیرید. عکاسی حرفه ای کاملا شناخته شده است، اما فیلم برداری با هواپیماهای بدون سرنشین چطور؟ این نوع عکاسی و فیلم برداری تنها بری مکان های خاص امکان پذیر است اما وقتی هم قابل استفاده شد بی نظیر است. یک تصویر هوایی قطعا بر خریداران بالقوه اثر گذار است و به فروشندگان مردد نشان می دهد که در مورد نقل و انتقال املاک جدی هستید.

عکس ها را با کیف بالا بگیرید و نقاط طلایی را رعاِیت کنید . اگر در مناطق روستایی تخصص دارید، تنها راه مناسب برای عکاسی و فیلم برداری از فضاهای بسیار وسیع عکاسی هوایی است. اگر اقتصادی هستید، می توانید به دنبال علاقه مندان محلی به هواپیماهای بدون سرنشین یا عکاسان آماتور هواپیماهای بدون سرنشین باشید. اما برای پیدا کردن افراد متخصص، می توانید سایت شابش را جستجو کنید.

3. میزبان یک موزیک یا موزیک ویدیو شوید اگر نزدیک یک شهر با جمعیت متوسط هستید، احتمال برگزاری یک صحنه موسیقی فعال وجود دارد. با استفاده از املاک و مستغلات تان برای فیلم برداری موزیک ویدیو، برای فایل فروش و برندتان تبلیغات کنید. با تولید کنندگان محلی موسیقی، تبلیغ کنندگان یا هنرمندان در تماس باشید و برخی از محل هایی که برای فیلم برداری دردسترس هستند را به آنها نشان دهید. اگر ویدوی شما کولاک کرد، در آن صورت کاملا در معرض دید عموم قرار می گیرد- در غیراینصورت، حداقل شبکه شخصی تان را گسترش داده اید.

4.اگهی های تبلیغاتی شما باید در سایت های مختلف دیده شود بگزارید مشتریان اگهی های شمار را در سایت های دیوار ؛ شیپور..... و دیگر سایت ها به نمایش بگذارید. 

5. بیتشر در اگهی های خود اطلاعات دهید تا تبلیغات بگذارید دادن اطلاعات به مشتریان باعث خرید آن ها شود .

6. با تاثیرگذاران رسانه های اجتماعی محبوب ارتباط برقرار کنید. می دانیم که رسانه اجتماعی یک راه بسیار خوب برای تبلیغ کردن و گرفتن مشتری است، اماتاثیرگذاران اینستاگرام و توئیتر با فالوورهای زیاد در زمینه معماری، سبک زندگی، خانواده و حیوانات خانگی بصورت ویژه مانند راه های خلاقی برای ادغام فایل فروش یا برند تان با مطالب شان پیدا خواهند کرد. شما خودتان می توانید اینکار را انجام دهید یا می توانید از یک خدماتی مانند شابش برای تقویت حضور اجتماعی تان استفاده کنید

.7 . فراموش نکنید که مشاوران املاک شما تبلیغات شما محصوب می شوند رو طرز برخورد آن ها و فن بیان آن ها دقت کنید به مشاوران خود آموزش دهید تا برند خود را قوی تر نشان دهید املاکی که مشاران قوی دارد برند خود را نیز ساخته است فراموش نکنید آموزش بهترین را برای بالا بردن سطح دانش منابع انسانی شماست .

نظرات کاربران

نظر خود را ارسال نمایید